Service en support

Om de installateur optimaal van dienst te kunnen zijn, beschikt Nathan Systems over een eigen serviceteam. Met haar jarenlange kennis en ervaring staat het team van specialisten u continu met raad en daad terzijde. Meedenkend, snel en creatief, het team van Nathan staat altijd voor u klaar.

Wanneer wij telefonisch geen oplossing kunnen bieden en een bezoek op locatie gewenst is, staan onze servicebussen voor u gereed. Voorzien van alle middelen om u snel en slagvaardig van dienst te kunnen zijn.

Heeft u een nieuwe warmtepomp? Ons serviceteam helpt u graag met het in bedrijf stellen van uw warmtepomp. Ook voor het verlenen van periodieke service staan wij graag voor u klaar. Hieronder vindt u formulieren voor het aanvragen van een inbedrijfstelling of serviceafspraak.

ALPHAWEB

Alpha innotec warmtepompen kunnen op afstand worden uitgelezen. Dit gebeurt via het monitoringssysteem Alphaweb. De eindgebruiker dient zelf te zorgen voor een internetkabel tussen warmtepomp en router/modem. Door Alphaweb kan het servicebedrijf alleen service gerelateerde gegevens, zoals draaiuren, brontemperaturen en aantal starts/stops van de warmtepomp raadplegen. De warmtepomp communiceert zelfstandig met de server waardoor de privacywet niet wordt overschreden. Alle warmtepompinstellingen zijn op afstand, op verzoek van de eindgebruiker, te corrigeren. Dit bespaart kostbare voorrijkosten en werkuren!

Aanvraagformulier Alphaweb